Sista helgen i Vancouver

Semestern börjar närma sig sitt slut. Vandrade och tittade på solnedgången i Vancouver häromkvällen och kände en sådan tacksamhet över att få uppleva detta. Idag lämnar jag Vancouver för en sista helg i Whistler. Fokus på upplevelser och äventyr som skapar minnen.

 

DSC_0907

Att stanna hemma och sockerdroga ger mig njutning för stunden, men hur många fina minnen har jag kvar när jag ser tillbaka på livet om några år.

Riktiga äventyr och upplevelser (både bra och dåliga) påverkar också mitt belöningscentra och ger mig njutning. Det bästa är att denna njutning också kommer att finnas kvar som fina minnen om några år.

Kommentera

