Uppehåll

Hej! Jag har precis kommit hem från en härlig resa i Vancouver. Maten gick riktigt bra där och jag känner en trygghet i att det fungerar att resa utan att hamna i sockerträsket. Hur som helst så är jag hemma nu, men mitt liv är upp och ned. Jag och min pojkvän har gjort slut -efter fem år tillsammans känns livet väldigt tomt utan honom. Är så glad att jag har lärt mig att hantera sockerberoendet och har en massa verktyg så att jag inte behöver ta till maten just nu. Kommer dock inte att orka eller ha inspiration att blogga den närmaste tiden. Återkommer när jag känner att jag har ork igen.

Har dock stora planer för bloggen och att sprida medvetenheten om ett sockerfritt liv, så jag lovar att återkomma.

 

 

Kommentera

